اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دانشگاه آزاد یاسوج و اداره‌کل استاندارد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه آزاد یاسوج و اداره کل استاندارد استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

دانشگاه آزاد یاسوج و اداره‌کل استاندارد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمن رحمتی ظهر امروز در همایش روز جهانی استاندارد با اقدامات اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: استاندار این استان با 30 نیروی خود در حال خدمات‌رسانی به مردم است و 70 درصد چارت این سازمان خالی است.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استاندارد علی‌رغم کمبود نیروی انسانی توانست در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه شود که کسب این موفقیت بیانگر تلاش همه مجموعه استاندارد کهگیلویه و بویراحمد دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از مجموع 28 جایگاه جایگاه سی‌.ان.جی 27 جایگاه در سطح کهگیلویه و بویراحمد استاندارد شدند گفت: تمام جایگاه‌های سیلندرپرکنی در استان نیز استانداردسازی شدند.

در ادامه همایش این همایش کرم جانی‌پور رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج با تأکید بر تحقیق و پژوهش در همه حوزه‌ها از جمله استاندارد گفت: اگر در حوزه‌ای یک لحظه عقب بمانیم بازنده شده‌ایم و بدون تحقیق و پژوهش استاندارد امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه استاندارد باید از پایه علم و فناوری مدنظر باشد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از نهادهای مولود پس از انقلاب نقش اثرگذاری داشته و در زمینه تحقیق و پژوهش هم می‌تواند مثمرثمر باشد.

جانی‌پور با بیان اینکه تلاش دانشگاه آزاد بر استانداردسازی است، افزود:زمانی در دانشگاه‌ها به پایان‌نامه‌های دانشجویی توجهی نمی‌شد اما این مهم در دستور کار دانشگاه است و به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد در کنار همه محققین و پژوهشگران هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد در پایان بیان کرد: برخی از تخلفات و جرائمی که رخ می‌دهد در نتیجه بی‌توجهی به استاندارد است و عدم رعایت استاندارد‌های لازم آسیب‌های فراوانی را به همراه دارد که با انجام کار تحقیقاتی و پژوهشی این آسیب‌ها به حداقل خواهد رسید.

به گزارش فارس؛ در این نشست تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد یاسوج و اداره‌کل استاندارد جهت انجام کارهای پژوهشی در حوزه استاندارد منعقد شد.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول